saradalarve

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Kärlek?

Av Sara Dalarve - 13 juli 2011 21:43

Ett litet hjärta står ensamt och gråter.
Sårat många gånger, men ändå det förlåter.
Sliter i det gör många, de bara tar och tar.
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.
Lurat av många, de leker med det lätt.
Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt.
Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?
Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan när man har var sitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Dalarve - 3 januari 2014 13:13

Idag är det 6 år sedan du lämnade världen. Kan inte fatta att det redan gått så många år. Saknar dig ännu enormt mycket! Träffade din mamma och hon berättade att du fortfarande tänker på ditt livs kärlek, alltså mig. Kan säga att jag grät när hon sa ...

Av Sara Dalarve - 9 september 2013 22:48

Idag för exakt 5 år sedan satt du en ring på mitt finger med ditt namn inuti. Jag var nog världens lyckligaste tjej. Trodde aldrig att jag skulle förlora dig :( inte till alla änglar där uppe! :( går inte en dag utan att jag saknar dig. Tänk att tide...

Av Sara Dalarve - 3 januari 2013 10:32

Usch hatar när denna dag kommer :( den dagen du lämnade oss föralltid :/ den dagen jag förlorade allt jag hade och allt jag älskade :/ 5 år har gått och fattar fortfarande inte varför himlen ville ha tillbaka just dig! :/ det var inte din tur tycker ...

Av Sara Dalarve - 30 december 2011 02:33


Är så rädd :( Snart är den dagen här igen :( Först ska jag genomlida en till nyår utan honom :( Sen kommer den dagen som jag inte vill ska finnas :( Den dagen du lämnade oss!! :( Snart 4 år sen du försvann!! :( Gör fortfarande lika ont :( Lär nog ald...

Av Sara Dalarve - 12 februari 2011 12:04

Nu har jag levt utan honom i 3 år.. De är jätte jobbigt för jag tänker på honom hela tiden.. Önskar bara att han fortfarande fanns kvar här breve mig.. Att de aldrig hände som de gjorde. Jag tror vi hade varit tsm nu om han ännu levde.. Han...

Presentation


Denna blogg är till för min sorg och tankar för min avlidna pojkvän. Här skriver jag om alla tankar som kommer upp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards