saradalarve

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Dalarve - 30 december 2011 02:33

Är så rädd :( Snart är den dagen här igen :( Först ska jag genomlida en till nyår utan honom :( Sen kommer den dagen som jag inte vill ska finnas :( Den dagen du lämnade oss!! :( Snart 4 år sen du försvann!! :( Gör fortfarande lika ont :( Lär nog aldrig läka. Är rädd för den dagen :( Den dagen kommer jag aldrig glömma iaf. De är den hemskaste dagen i mitt liv. Går bara och väntar på att den dagen ska komma :( Den dagen togs allting ifrån mig. Den dagen blev jag helt tom :( Blev av med de som betyder mest i världen. Önskar han kunde komma tillbaka till mig. Finns ingen jag tänker på så mycket som han. Önskar bara jag kunde träffa honom en sista gång, få krama och pussa honom och säga hur mycket jag älskar honom.

Jag tror faktiskt att han har det bra där uppe ändå. Han slipper denna grymma värld.

Älskade att vakna upp bredvid honom varje morgon och få somna i hans famn varje kväll. Få höra han säga hur mycket han älskar mig. Bara få se honom varje dag :( Såhär dags för 3 år sen låg jag och sov bredvid honom i den sängen jag sover i nu :( Men de får jag aldrig göra igen :(

Vill att han kommer tillbaka! NUUUU!!!!! Jag älskar honom av hela mitt hjärta <3

Så svårt att veta vad man ska skriva när man knappt ser vad man skriver :'( Men saknar dig Jesper och älskar dig obeskrivligt mycket <3 Hoppas du vet de fast du inte finns vid min sida längre :( <3 Du ska veta att du är den bästa pojkvännen/sambon jag haft <3



                                                  
      

Presentation


Denna blogg är till för min sorg och tankar för min avlidna pojkvän. Här skriver jag om alla tankar som kommer upp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards